Hervormde Gemeente te Dinteloord
  Welkom Kerkdiensten Kerkenraad Verenigingen en Clubs Geschiedenis Orgel Hervormd Centrum Melodieën Contact Links

Jeugdclubs
Verenigingen
Kringen

Bijbelkring
Eén keer per maand komt de Bijbelkring op maandagavond bij elkaar in het Hervormd Centrum. De aanvang van de avond is om 19.45 uur. Wij behandelen dan een gedeelte uit de Bijbel aan de hand van een bijbelstudieboekje. Zo hopen wij met elkaar te leren wat de Gods Woord in ons dagelijks (geloofs-)leven heeft te zeggen.
De avonden worden geleid door Kand. A.L. Kornaat, onze pastoraal werker.
Informatie Kand. A.L. Kornaat, 0168 85 04 53, al.kornaatlive.nl

Huiskring
Tijdens het winterseizoen komen we eens in de vier weken bij elkaar om stil te staan bij de Bijbel en zingen een aantal liederen met elkaar. De onderwerpen variëren van het bespreken van een Bijbelboek, persoon uit de Bijbel of onderwerpen uit het dagelijkse leven die we belichten vanuit de Bijbel. Op dit moment behandelen we het boek Vrucht van de Geest van Jos Douma.
De avonden worden bij de leden thuis gehouden. Je kunt de locatie en datum vinden in de activiteitenagenda of geef je mailadres aan ons door zodat we je kunnen opnemen in de mailing.
Iedereen is welkom, we hebben geen leeftijdgrens.
Informatie Corné van der Meer, Johan Frisolaan 17, Dinteloord, 0167 52 12 26, cvandermeerkpnplanet.nl
Arie van der Ploeg, Westvoorstraat 10, Dinteloord, 0167 52 32 67, famvanderploegmsn.com

webmaster: jpprincekpnplanet.nl