Activiteiten

Agenda

In deze agenda kunt u de kerkelijke activiteiten zien. Voor toevoegingen of wijzigingen kunt u contact opnemen met de beheerder van deze website: beheer@hervormddinteloord.com06 12779345.

Activiteiten

De activiteiten van onze gemeente zijn opgenomen in een jaarrooster. Klik hier om het jaarrooster van 2023-2024 (Excel) te openen.

Jeugdclubs

In onze hervormde gemeente zijn verschillende jeugdclubs actief, waarin, naast ontspanning en creativiteit, bezinning op de Bijbel centraal staat.

Club Daniël

Zit jij in groep 3,4 of 5? Dan ben je van harte welkom op club Daniël! Een keer in de twee weken op dinsdag komen we bij elkaar om met elkaar over de Bijbel te praten, te knutselen of een leuk spel te doen. Het is altijd erg gezellig bij ons! We beginnen om 18:30 uur en we stoppen om 19:30 uur.

We vinden het leuk als je komt en je mag altijd een vriendje of vriendinnetje meenemen. Mocht je nog meer over de club willen weten, dan kun je contact opnemen met Anne of Marie-Anne.

Club Regenboog

Eén keer in de twee weken komen we bij elkaar in het Hervormd Centrum. Club Regenboog is voor alle kinderen die in groep 6,7 of 8 van de basisschool zitten.

Elke clubavond staat er een thema centraal. Rondom dit thema vertellen we een verhaal uit de Bijbel, spelen we spelletjes, zingen en knutselen we. Kortom een gevarieerd programma.

De avond begint om 18.45 uur en eindigt om 20.00 uur.

De planning van de clubavonden kun je bovenaan deze pagina vinden.

We hopen dat iedereen weer komt en neem gerust een vriendje of vriendinnetje mee.

Groetjes, Josca, Marieke en Geerte

Afsluiting clubseizoen Club Regenboog

Club Spirit

Ben je tussen de 12 & 16 jaar dan ben je welkom bij Club Spirit! Eens in de twee weken komen we op vrijdagavond van 19.30 tot 21.00 uur bij elkaar in het Hervormd Centrum.

Aan het begin van de avond staat een bijbel gedeelte centraal daarna is er vaak een spel of activiteit. Een paar keer per jaar proberen we een uitje te bedenken, het dorp in te trekken of belanden we bij de Mc Donalds.

Wij zorgen voor drinken en snacks. De exacte data kun je vinden in het activiteitenrooster hier boven.

Kom gerust eens langs en neem een vriend of vriendin mee.

Jochem & Joan

Verenigingen

Vrouwenvereniging Idelette

In de wintermaanden komt vrouwenvereniging Idelette om de veertien dagen op woensdag bij elkaar in het Hervormd Centrum. de avond begint om 19.45 uur en eindigt om ca. 21.45 uur. Naast Bijbelstudie uit het blad van de Vrouwenbond de Hervormde Vrouw zet men zich in ten bate van Kerk en Zending.

Informatie          Ria Roodenburg, 0167 52 30 96

Kringen

Bijbelkring

Eén keer per maand komt de Bijbelkring op maandagavond bij elkaar in het Hervormd Centrum. De aanvang van de avond is om 19.45 uur. Wij behandelen dan een gedeelte uit de Bijbel aan de hand van een bijbelstudieboekje. Zo hopen wij met elkaar te leren wat de Gods Woord in ons dagelijks (geloofs-)leven heeft te zeggen.

Huiskring

Tijdens het winterseizoen komen we eens in de vier weken bij elkaar om stil te staan bij de Bijbel en zingen een aantal liederen met elkaar. De onderwerpen variëren van het bespreken van een Bijbelboek, persoon uit de Bijbel of onderwerpen uit het dagelijkse leven die we belichten vanuit de Bijbel.

De avonden worden bij de leden thuis gehouden. Je kunt de locatie en datum vinden in de activiteitenagenda of geef je mailadres aan ons door zodat we je kunnen opnemen in de mailing.

Iedereen is welkom, we hebben geen leeftijdgrens.

Informatie

Corné van der Meer, Johan Frisolaan 17, Dinteloord, 0167 52 12 26, cvandermeer@kpnplanet.nl

Arie van der Ploeg, Vlasakker 3, Dinteloord, 06-12539262, famvanderploeg@msn.com