Hervormde Gemeente te Dinteloord
  Welkom Kerkdiensten Kerkenraad Verenigingen en Clubs Geschiedenis Orgel Hervormd Centrum Melodieën Contact Links

Hervormd Centrum

Het Hervormd Centrum wat ongeveer honderd meter van de kerk is gelegen, is het verenigingsgebouw van onze kerk waarin allerlei kerkelijke activiteiten plaatsvinden. De catechisaties, jeugdclubs, verenigingen en uiteraard alle vergaderingen van de diverse colleges en commissies. Dit is en was de hoofddoelstelling. Maar hiernaast kunnen de zalen ook gebruikt worden voor recepties, bruiloften, koud buffet et cetera. In eigen keuken kunnen wij alles voor u verzorgen.
Het Hervormd Centrum is in de jaren 1984-1986 in onze Hervormde gemeente tot stand gekomen door de inzet van veel enthousiaste vrijwilligers die samen ervoor gezorgd hebben dat deze geweldige accommodatie voor onze gemeente gerealiseerd kon worden. Sinds jaar en dag kunnen wij dankbaar hiervan gebruik maken. De exploitatie van het Hervormd Centrum is in handen van de Stichting Hervormd Centrum Dinteloord.

Westvoorstraat 18
4671 BP Dinteloord
Beheerder
Dhr. R. Mol
T 0167 52 40 80

De Stichting Hervormd Centrum valt onder de verantwoording van het kerkbeheer. Hierdoor valt ook de Stichting Hervormd Centrum onder de ANBI regeling waardoor u uw giften in mindering kunt brengen op uw belastbaar inkomen.

webmaster: jpprincekpnplanet.nl